 |
 |
 |
Thursday, 19.06.2025, 17:47 |
Asylum |
 |
     |
 |
 |
Приветствую Вас Guest | RSS |
|
Формула!
| |
RobinHood | Date: Sunday, 07.09.2008, 22:33 | Message # 1 |
 Lieutenant colonel
Group: Псих
Messages: 108
Status: Offline|Оффлайн
| Вот обзор последней гонки В Спа- одном из наилучших треков мира 
|
|
| |
RobinHood | Date: Monday, 15.09.2008, 00:05 | Message # 2 |
 Lieutenant colonel
Group: Псих
Messages: 108
Status: Offline|Оффлайн
| Обзор Гран-прі Італии " Це неймовірно.." Саме такі слова сказав переможець гран-прі Італії на прес-конференції після гонки. Неймовірна по своїх результатах кваліфікація привела до неймовірної по кількості боротьби і обгонів гонки. Дощ, який то посилювався, то переставав постійно вносив корективи у боротьбу на треку. В таких умовах найкраще себе віднайшов молодий німець із команди Торо Россо. Себастіан Феттель, а мова про нього, здобуває свою першу перемогу у Формулі 1. Кваліфікація до гран-прі Італії принесла результати, які особисто мене, чесно кажучи, просто шокували. Кращий результат серед претендентів на чемпіонський титул – 6 позиція у Феліпе Масси (думаю Ковалайнена у цьому сезоні до числа претендентів на чемпіонство зараховувати не будемо). Лідер сезону Люіс Хемілтон (як і Кімі Райкконен і Роберт Кубіца) не зуміли подолати другу частину кваліфікації. І якщо поляк програв десятому у другій кваліфікації Массі всього нічого (0.020 с), то британець і фін програли на своїх найкращих колах чимало. Кімі на найкращому своєму колі програв 1 с Феліпе, а Люіс - 2.5 с. У Кімі (як зрештою і у Феліпе) проблеми у кваліфікації розпочались уже у першій частині кваліфікації. Фін довго не міг відштовхнутись із 19 місця, щоправда, тому були об’єктивні причини (не лише дощ) – він довго не міг отримати відносно «чистий» трек, адже йому постійно заважали суперники, які рухались перед ним (аналогічна причина не дозволила показати Піке більш-менш достойний результат). Пілоти ж Макларен рухались практично плече в плече, хоча Хейккі був швидше Люіса. Все це відбувалось ще за доволі пристойних погодніх умов. Коли ж посилився дощ, то у Люіса розпочались проблеми. Повеселили перемовини у перерві між першою і другою частиною кваліфікації поміж Фернандо Алонсо і його гоночним інженером. Іспанець, який ледь-ледь подолав першу частину кваліфікації, запропонував команді поспостерігати за тим, на якій резині рухаються суперники і запропонував поставити на його болід перехідний тип резини, і це при умовах, що дощ посилювався. У суботу зранку з'явилась інформація, що частина метеорологів прогнозують на недільну гонку суху погоду і навіть сонячний день, тому є в мене підозра, що трійка лідерів (Кубіца, Райкконен і Хемілтон) ризикнули і перебували на треку на «сухих» гоночних настройках (пригадайте, як завершилась друга вільна практика на підсихаю чому треку). Після завершення кваліфікації я зателефонував моєму колезі (Yamaha) і поділився з ним такою думкою, хоча він зі мною не погодився, аргументуючи це тим, що команди не могли піти на такий ризик. Може й так. Запереченням цій моїй гіпотезі було те, що у третій частині кваліфікації опинився Нік Хайдфельд, який був третім у другій вільній практиці. Та все ж не дає мені спокою настільки слабий результат Хемілтона, який чудово відчуває себе у дощ. Окрім того пригадайте, як у повороті «Аскарі» ці троє гонщиків мали певні проблеми, Кубіцу і Хемілтона розвертало, Райкконен уник цього зумівши все таки опанувати свій болід. Та сприймайте ці мої домисли як бажання спробувати пояснити невдачу лідерів. Представники Бріджстоун стверджують, що лідери просто невдало підібрали резину для різних етапів кваліфікації, на відміну від Себастіана Феттеля, якого я хочу привітати з чудовим результатом і його першим поул-позишн в кар’єрі пілота Формули 1. Взагалі, відмінна кваліфікація для «Торо Россо», адже четвертим кваліфікувався Бурде.
Message edited by RobinHood - Monday, 15.09.2008, 00:07 |
|
| |
RobinHood | Date: Monday, 15.09.2008, 00:06 | Message # 3 |
 Lieutenant colonel
Group: Псих
Messages: 108
Status: Offline|Оффлайн
| Прогнози сонячної погоди не справдились. Старт буде дощовим і окрім того стартуватимуть пілоти за «сейфіті-каром». На прогрівочне коло команди вирушили теж за «автомобілем безпеки». Одразу виникають проблеми у Бурде. Болід Себастіена не рушив із місця. В механіків виникають проблеми із тим, щоб завести двигун на боліді француза. Однак їм це вдалося, хоча Себастіен змушений буде пробиватись із останнього місця. І ось він старт. Під час старту у першому повороті Девід Култхард обганяє Ярно Труллі, жорсткий обгон із контактом. На третьому колі Алонсо обганяє Глока, однак той не має наміру пропускати так легко, щоправда у іспанця своя думка на це. Складається враження «дежавю», адже Люіс знову позаду фіна, він знову прагне обійти Кімі і знову йде дощ. Кімі вдається трішки відірватись від британця і він починає пресингувати Фізікеллу. На 6 колі Глок намагається атакувати Алонсо у першому повороті, однак наїжджає на поребрик і його розвертає. Боротьба між Райкконеном і Фізікеллою загострюється і в неї встряє Хемілтон, який ледь не проходить фіна. На наступному колі Кімі таки обганяє Фізікеллу у першому повороті. Тепер вже Люіс пресингує італійця і на прямій старт-фініш проходить італійця. Феттель тим часом відірвався від свого найближчого переслідувача (Ковалайнен) майже на 7 секунд. На 10 колі Хемілтон обганяє Райкконена і робить це у доволі спокійному темпі. Феліпе Масса намагається атакувати Росберга. Масса у першому повороті атакує по зовнішньому радіусі Росберга, проходить того на пізньому гальмуванні і чисто виходить із повороту, однак цей чистий виїзд коштував бразильцю того, що він уповільнився і це дозволило Росбергу контратакувати. Бразилець атакує німця у «варіанте делла Роджіа» і фактично зрізавши поворот обганяє пілота «Вільямс». Однак на наступному колі бразилець отримує наказ із боксів пропустити Ніко, що він відразу і вчиняє. Та це не допомогло Росбергу, адже колом пізніше Феліпе все таки його проходить. Хемілтон атакує Глока і перед поворотом «Гранде» відтісняє доволі агресивно німецького пілота «Тойота» за межі треку. Масса обігнавши Ніко почав стрімко відігравати час у Феттеля. Лідер гонки на піт-стопі. Феттель на 18 колі заїжджає до своїх механіків. Хемілтон обганяє Алонсо у першому повороті і виходить на 7 місце. Глок атакує Кубіцу і відтісняє того за межі треку, змушуючи поляка зрізати поворот. Кімі наближається до Хайдфельда, цікаво, хто у боротьбі двох колишніх напарників вийде переможцем. У Кімі знову проблеми у повороті «Аскарі», однак йому вдається уникнути розвороту із допомогою поребрика. Глок атакує Алонсо і проходить того. Хемілтон уже пресингує Труллі. Хемілтон зрізає перший поворот і пропускає Ярно, однак знову сідає у «повітряний мішок» боліду італійця, як у тому випадку із гран-прі Бельгії, щоправда, не атакує у першому ж після цього повороті. У бокси заїжджають Масса і Ковалайнен. Райкконен продовжує атакувати Хайдфельд, однак без видимого успіху. На 23 колі Кімі перед поворотом «Лєсмо 1» таки обганяє німця. Кімі одразу починає наздоганяти Веббера. А Хемілтон уже на другому місці. Відмінна їзда у виконанні британця. Масса після свого піт-стопу змушений боротись із Хайдфельдом. Кімі Райкконен і Ярно Труллі на 26 колі заїжджають на піт-стоп. Піт-стоп у Кімі дуже швидкий, 5.9 с, схоже на те, що команда ризикнула і вони надіються на те, що дощ припиниться і доведеться ще раз змінювати резину на проміжний комплект. Колом пізніше у боксах з'являється Хемілтон і його заправляють до кінця. Повертається він у боротьбу на 10 місці. Нерви на піт-стопі Росберга. Механік який дозволяє стартувати пілоту починає піднімати «льодяник», однак шланг дозаправника ще не вийняли. Росберг починає рух, але вчасно зупиняється. Та час втрачено, хоча добре, що ніхто не постраждав, як механік Кімі Райкконена у Валенсії. На 30 колі у бокси заїжджає Алонсо і йому ставлять проміжну гуму. Райкконен спокійно у першому повороті обганяє Труллі. Алонсо наздоганяє Росберга. Масса на 33 колі заїжджає на свій другий піт-стоп і йому теж ставлять проміжний тип гуми. Алонсо з легкістю обганяє Ковалайнена. У бокси заїжджають багато гонщиків. Масса обганяє Марка Веббера і у повороті «Аскарі» австралійця розвертає. Піке лише на 36 колі заїжджає у бокси. Цікава боротьба між Баттоном і Піке, вони долають перший поворот впершись один в одного боками.
|
|
| |
RobinHood | Date: Monday, 15.09.2008, 00:06 | Message # 4 |
 Lieutenant colonel
Group: Псих
Messages: 108
Status: Offline|Оффлайн
| Хемілтон наздоганяє Массу. Схоже, що знову пішов дощ. Це не дуже приємні новини для гонщиків. Масса помиляється і зрізає поворот. Цим користається Люіс і пресингує бразильця. Феттель тим часом продовжує лідирувати. Кошмарне гран-прі для Райкконена продовжується, однак за 11 кіл до фінішу він у все тому ж першому повороті обганяє Накаджіму. Але 13 місце це навряд здійснення мрій для чемпіона світу. Дуже невиразна гонка у виконанні фіна. Масса у боротьбі за 5 місце намагається атакувати Хайдфельда. Кімі починає накручувати найкращі результати на колі. Жаль, що так пізно. Фін проходить Піке, а той не втримується на траєкторії і змушений проїжджати поміж своєрідними «ретардерами» (користуючись ралійною термінологією), які обмежують швидкість на асфальтовій ділянці, що сполучає вхід у перший поворот із його виходом на пряму, що переходить у поворот «Гранде». Відбувається контакт між Хемілтоном і Веббером, і австралієць змушений проїжджати «по маршруту» Піке. Кімі продовжує штампувати найкращі часи на колі. Накаджіма знову показує за що я так люблю японців. Він знову без роздумів поліз у обгон у «Параболіці», відбувся контакт між ним і Култхардом. На треку з'являються уламки з боліду шотландця і Масса наїжджає на них. Небезпечна подія, однак до фінішу лише 2 кола, шини повинні витримати. Себастіан Феттель наближається до фіншу. Він їде першим і його ніхто не атакує. Феттель стає наймолодшим у історії Формули 1 переможцем гран-прі. Чудовий результат молодого німця. Ковалайнен фінішує другим, а Кубіца – третім. На кінець залишається привітати Себастіана Феттеля із заслуженою перемогою яку він здобув у чудовому стилі, на «одному диханні» провівши кваліфікацію і гонку у Італії на треку у Монці. А як він отримував приз за перемогу, які емоції були і як він його тримав, не бажаючи відпускати з рук, то погодьтеся, що королівським перегонам не вистачало саме такого свіжого подиху, який вдихне у Формулу 1 цей тріумф німця.
|
|
| |
MasteeF | Date: Saturday, 04.10.2008, 18:36 | Message # 5 |
 Боец клана
Group: Псих
Messages: 513
Status: Offline|Оффлайн
| Даже не ожидал тут увидеть Обзор гонок. Сам - фанат с 12 летним стажем! Огромное спасибо за обзор!!! Добавлено (04.10.2008, 18:36) --------------------------------------------- Кто кстати смотрел Сингапур!? Накал страстей, похлеще чем в монце. Опять абсолютно неожиданный победитель и фиаско лидеров...
One Sick Bastard Попасть в Asylum очень не просто. Если хочеш всего и сразу, иди в "Долг" 
Message edited by MasteeF - Sunday, 05.10.2008, 11:57 |
|
| |
Patronus_Ignis | Date: Saturday, 04.10.2008, 22:37 | Message # 6 |
 Боец клана, Художник клана
Group: Псих*
Messages: 564
Status: Offline|Оффлайн
| Я смотрел начало, где-то кругов 15 гонки в Сингапуре. Видел аварию (только не помню кто это был, кажется, Пике) и остановку Барикелло. А чем там закончилось? результаты в студию!
|
|
| |
MasteeF | Date: Saturday, 04.10.2008, 23:58 | Message # 7 |
 Боец клана
Group: Псих
Messages: 513
Status: Offline|Оффлайн
| Да Пике. Очень глупая ошибка. На трасу выехал SafetyCar и тут Кубица поехал в боксы, заканчивалось топливо. Ну его и наказали по (новым правилам) 10 сек. stop&go. Росберг точно так же схлопотал штраф. После ухода машины безопасности в питы поехал весь пелотон. Масса на тот момент лидировал, но в боксах из за ошибки механика тронулся до того как вынули заправочный шланг и остановился в самом конце Pit lane с заправочным шлангом в баке. Вобщем после ухода машины безопасности гонку возглавил Росберг, за ним Алонсо, а третим Физикела на Force India. Но Росберг поехал в боксы отбывать штраф и Алонсо вышел вперед и выиграл гонку. Благодаря Физикеле Росберг после штрафа выехал вторым (и финишировал вторым) И сдержал атаки Хэмилтона который приехал третим. Райконнен за пару кругов до финиша расколотил машину об ограждение (но остался автором лучшего круга.). Масса финишировал далеко за порогом очковой зоны. А Ковалайнен провел очень невразумительную гонку и очков тоже не набрал... Это нужно было видеть...Добавлено (04.10.2008, 23:57) --------------------------------------------- Да, кстати. Трасса замечательная!!! Лично мне очень понравилось! Добавлено (04.10.2008, 23:58) --------------------------------------------- И это при том что Алонсо стартовал 15!
One Sick Bastard Попасть в Asylum очень не просто. Если хочеш всего и сразу, иди в "Долг" 
|
|
| |
Patronus_Ignis | Date: Sunday, 05.10.2008, 01:20 | Message # 8 |
 Боец клана, Художник клана
Group: Псих*
Messages: 564
Status: Offline|Оффлайн
| Жаль Райкконена, я за него болею. но особено его было жаль в том сезоне, где Шумахер стал чемпионом в последний раз. Райкконен тогда несколько раз сходил с трассы из-за того, что взрывался мотор
|
|
| |
MasteeF | Date: Sunday, 05.10.2008, 01:53 | Message # 9 |
 Боец клана
Group: Псих
Messages: 513
Status: Offline|Оффлайн
| Тоже болею за Кими (если не Кими то Ferrari) В том сезоне 2006 у него было всего несколько возможностей выиграть гонку. В Монако: сход из за взрыва мотора. В Хокенхайме: Там в Макларен перемудрили с количеством топлива и Кими взял только поул. И в Монце (когда Шуми обьявил об уходе) поул тоже взял Кимстер и приехал вторым. А в 2004 (год последнего чемпионства Шумахера) Кими выиграл 1 раз в Спа и все помоему.
One Sick Bastard Попасть в Asylum очень не просто. Если хочеш всего и сразу, иди в "Долг" 
|
|
| |
Patronus_Ignis | Date: Sunday, 05.10.2008, 13:51 | Message # 10 |
 Боец клана, Художник клана
Group: Псих*
Messages: 564
Status: Offline|Оффлайн
| MasteeF, значит я перепутал. Я говорил про сезон 2003 года, когда Кими отстал от Шумахера всего на 2 очка. Он действительно выиграл всего 1 гонку, но шанс выиграть чемпионат у него все равно был.
|
|
| |
MasteeF | Date: Monday, 06.10.2008, 21:11 | Message # 11 |
 Боец клана
Group: Псих
Messages: 513
Status: Offline|Оффлайн
| Да в 2003 Кими выиграл 1 гонку и это на MP 4\18 B машине образца 2002 года. Если помнишь McLaren тогда не выпустила на трассы MP 4\19 тестировали долго и нудно, но решили отказаться от того проэкта. Добавлено (06.10.2008, 21:11) --------------------------------------------- Ребята, если кто не знает это на мой взгляд самый обьективный и информативный портал новостей Формулы 1
One Sick Bastard Попасть в Asylum очень не просто. Если хочеш всего и сразу, иди в "Долг" 
|
|
| |
Patronus_Ignis | Date: Monday, 06.10.2008, 22:26 | Message # 12 |
 Боец клана, Художник клана
Group: Псих*
Messages: 564
Status: Offline|Оффлайн
| MasteeF, я юзаю оф.сайт формулы 1, http://www.formula1.com/ инфы вполне достаточно.
|
|
| |
MasteeF | Date: Tuesday, 07.10.2008, 15:44 | Message # 13 |
 Боец клана
Group: Псих
Messages: 513
Status: Offline|Оффлайн
| http://www.f1dvd.ru/ А тут помимо всего прочего, можно посмотреть прямые трансляции тренировок, квалы и гонки, с немецкого канала Premiere. Всё online. (Если инет потянет)
One Sick Bastard Попасть в Asylum очень не просто. Если хочеш всего и сразу, иди в "Долг" 
Message edited by MasteeF - Tuesday, 07.10.2008, 15:45 |
|
| |
RobinHood | Date: Monday, 13.10.2008, 00:08 | Message # 14 |
 Lieutenant colonel
Group: Псих
Messages: 108
Status: Offline|Оффлайн
| Гран-прі Японії: Чемпіонський камбек Чудову гонку, другу поспіль у сезоні, провів Фернандо Алонсо. Якщо в Сингапурі, все ж таки, у більшій мірі іспанцю повезло, то у Японії він просто був кращим. Непогану гонку провів діючий чемпіон світу Кімі Райкконен. Але авантюра, яку вчинив на старті Хемілтон ускладнила фіну перегони. І знову осоромились обидва претенденти на чемпіонський титул. І скажіть мені тепер, чим вони кращі за Алонсо і Райкконена. Перед тим, як описати події сьогоднішньої гонки пару слів про інші події цього уік-енду. Збірна України з футболу у суботу ввечері приймала у Харкові збірну Хорватії. І виступила невдало, адже, все таки, якщо ми хочемо боротись за вихід на чемпіонат світу 2010, то маємо їх обігравати, принаймні у себе, а не віддавати очки. Хоча, якщо об’єктивно оцінювати наші вчорашні шанси, то нам, можна сказати, пощастило. І нехай у першому таймі у нас були хоча б непогані контратаки , а от у другому хорвати нас просто зім'яли. Та й тренерський штаб зробив ставку на утримання суперника, а не на власну атакувальну гру, максимально наситивши півзахист і ослабивши лінію нападу, де блукав самотній Шевченко. Хочу привітати усіх українських любителів боксу із перемогою Віталія Кличка над Самюелем Пітером. «Нігерійський жах» виявився банальним «бабаєм». Віталій «знищив» суперника, протягом усього поєдинку він збивав рідкі атакувальні спроби опонента «джебами» з лівої і вдало атакував з правої на будь який смак. Це були і звичні удари Віталія зверху (залишки з кік-боксерського минулого), з якими суперник ніяк не міг впоратись, це були і вдалі атаки ліва-права. Навіть ухилятись африканцеві не вдавалось, адже Віталій миттєво реагував на маневр Пітера, так ніби знав наперед що той вчинить. Бій закінчився достроково, тренер Пітера вирішив зупинити це побиття. Гаразд, щось я занадто захопився, переходимо до Формули 1. Чудово стартує Райкконен, який на старті обганяє Хемілтона. Британець не має наміру пропускати фіна, агресивно атакує його у першому повороті і відтискає того за межі треку. Щоправда такий маневр дорого коштує самому Люісу, адже він теж опиняється за межами треку, причому ще й виносить туди свого партнера. Ситуацією відмінно користуються Кубіца і Алонсо які очолюють пелетон. Відбувається зіткнення на старті, Култхард і Накаджіма опиняються за межами треку і шотландець врізається у стіну з покришок. Для нього гонка завершена. Хемілтон завдяки своїй гарячій голові опиняється на 8 позиції між двома «Феррарі», причому позаду Масси. Такий розклад його не влаштовує і він намагається обігнати бразильця, але Феліпе закриває «калітку». Щоправда майже одразу помиляється, широко зайшовши у поворот, і, тим самим, пропускає британця. Але і Масса не хоче здаватись без боротьби. Він агресивно атакує у наступному повороті, зрізає його і відбувається контакт між болідом Масси і Хемілтона. Британця розвертає і він змушений всіх пропустити, щоб розвернутись. Жахливий старт гонки для пілота «Макларен». Люіс відразу заїжджає у бокси. Треба змінювати стратегію. І що тут сказати про Хемілтона?! У мене одне питання до Хемілтона: якого дідька було настільки агресивно атакувати Кімі? Адже він зіпсував гонку не лише фіну, а й собі. Кімі обганяє Труллі і починає наздоганяти Ковалайнена. На 8 колі відбувається прокол задньої правої покришки на боліді Зутіла. Він поза боротьбою. Масса застряг на 7 позиції позаду Бурде. Чесно кажучи, цікаво, де ж стільки втратив Феліпе, адже після контакту з Люісом він рухався попереду Райкконена, а зараз їх розділяють двоє пілотів. З'являється інформація, що стюарти розглядають інцидент між автомобілями 1, 2, 22 (Райкконен, Масса, Хемілтон). Про боліди 2 і 22 я розумію, контакт і ймовірне покарання для Масси. Щодо Хемілтона, то, ймовірно, йдеться мова про ситуацію у першому повороті і атака на Райкконена. Напружена боротьба між Фізікеллою і Росбергом, німцю ніяк не вдається пройти ветерана Формули 1, який рухається повільніше пілота «Вільямс». І от, у першому повороті Ніко все ж проходить італійця. Алонсо потрохи відіграє час у Кубіци. Проблеми виникають на боліді Ковалайнена. Схоже це двигун. Хейккі завершує гонку, а тим часом Хемілтон отримують пенальті, проїзд по піт-лейн. Райкконен і Кубіца на 17 колі заїжджають у бокси. Хемілтон відбуває своє покарання відразу після його оголошення, а от Масса перед виконанням свого покарання ще раз заїжджає для планового піт-стопу. Феттель на 23 колі заїжджає на свій піт-стоп. І знову боротьба у виконанні Росберга. Опонентом німця на цей раз є Баррікелло. Бразилець, хоч і повільніший за пілота «Вільямс», не має наміру того пропускати. На 28 колі Піке заїжджає на свій перший піт-стоп. Масса виходить на 12 позицію. Пілот «Феррарі» багато втрачав, рухаючись позаду Баттона.
Message edited by RobinHood - Monday, 13.10.2008, 00:08 |
|
| |
RobinHood | Date: Monday, 13.10.2008, 00:09 | Message # 15 |
 Lieutenant colonel
Group: Псих
Messages: 108
Status: Offline|Оффлайн
| Хемілтон на 34 колі обганяє Баттона і направляється навздогін Массі. Навряд чи обидва претенденти мріяли про боротьбу між собою за 12 позицію. Веббер на цьому ж колі заїжджає на свій перший і, мабуть, єдиний піт-стоп. Алонсо за 24 кола до фінішу заїжджає на свій другий піт-стоп. Проблеми у Роберта. Кімі дуже швидко починає підбиратись до Кубіци, знімаючи з його часу по 0,5 с. Поляк за 21 коло до фінішу заїжджає на 2 піт-стоп. Кімі аналогічний маневр здійснює за 19 кіл до фінішу. Фін повертається у гонку за поляком. Масса намагається у першому повороті обігнати Бурде, який виїхав з піт-лейн, входить у поворот трохи швидше, але француз не знімає ногу з педалі газу і між двома пілотами відбувається контакт і Массу розвертає. Райкконен, тим часом, за 2 кола відіграє секунду у Роберта. Піке за 15 кіл до фінішу заїжджає на свій 2 піт-стоп і тим самим Алонсо виїжджає на 1 місце і мчить за своєю другою поспіль перемогою. Райкконен пресингує Кубіцу. Поляку дуже важко. Кімі у 3 повороті намагається пройти Роберта, однак поляк закриває двері і фін змушений проїхатись по зоні безпеки. Але Кімі надалі маячить у дзеркалах Роберта. Пілоту «БМВ» вдається стримувати чемпіона. До наших дуелянтів дуже швидко наближається Піке. Бразилець починає атакувати Райкконена. Ситуація між трьома гонщиками заспокоюється і, схоже, проблеми Кубіци зникли так само, як і з'явились, адже поляк починає «втікати» від Райкконена. Масса, ледь не облизавши піт-волл обганяє Веббера, у якого проблеми із резиною. До кінця гонки не відбувалось більше нічого цікавого. Перемагає Алонсо, попереду Кубіци і Райкконена. По закінченні гонки покарання отримав Себастіен Бурде за ту боротьбу із Массою.
|
|
| |
|
|  |